詞 K歌情人

It’s never been easy for me
To find words
that go along with a melody
But this time
there’s actually something on my mind
So please forgive
these few brief awkward lines

Since I met you
my whole life has changed
It’s not just
my furniture you’ve re-arranged
I was living in the past
but somehow you’ve brought me back
And I haven’t felt like this
since before Frankie said relax

And now I know based on my track record
I might not seem like the safest bet
All I’m asking you is
don’t write me off, just yet

For years
I’ve been telling myself the same old story
That I’m happy to live off
my so-called former glories
But you’ve given me a reason
to take another chance
Now I need you despite the fact
that you’ve killed all my plants

And now I know
that i’ve already blown more chances
then anyone should ever get
All I’m asking you is
don’t write me off, just yet

Don’t write me off, just yet


配合旋律填詞對我而言向來不是件容易事
然而這次我確實有所靈感
所以請原諒那些簡拙的詞句

自從遇見你,我的人生全然改變
改變不在於你重新擺設我的家具
在於你將活在過去的我拉回至現在
已經許久沒有這種感覺了

儘管心裡明白,根據我過去的紀錄
我或許並非最安全的賭注
我只想請求你 還不要放棄我

多年來,不斷老調重彈地告訴自己
樂於活在我所謂的輝煌歷史中
但你已給予我再冒險的理由
如今我需要你,儘管你已害死我所有植物

儘管明白
我已錯過了多於任何人所應有的機會
我只想請求你 還不要放棄我
別放棄我

arrow
arrow
    全站熱搜

    炯炯 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()